FANDOM

Diana Burnwoodová
Diana Burnwood 2

Pohlavie:

Žena

Stav:

Nažive

Vek:

41

Vzťahy:

ICA

Zbraň:

Žiadna

Vystupuje v:

Hitman: Codename 47
Hitman: Silent Assassin
Hitman: Enemy Within
Hitman: Contract
Hitman: Blood Money
Hitman Film
Hitman: Damnation
Hitman: Absolution

Diana Burnwoodová (celým menom Diana Penelope Burnwoodová) je bývala zamestnankyňa agentúry ICA a bývala spojka Agenta 47.

Je vlastníčkou rodinného sídla v Beaconsfielde ako aj niekoľkých ďalších majetkov v Európe a Severnej Amerike. Najčastejšie sa zdržiava na svojej luxusnej jachte nazývanej Jean Danjou.

Biografia
Edit

NarodenieEdit

Family photo

Diana s jej rodinou.

Diana Burnwoodová sa narodila 12. septembra 1972 a bola najstaršou dcérou sira Petera Lloyda Burnwooda a lady Nancy Burnwoodovej (rodenej Summersovej). Mala dvoch súrodencov, brata a sestru. Jej brat, sir James Oliver Burnwood (aktuálne miesto pobytu nie je známe) sa narodil v roku 1973 a jej sestra, Emma Lucille Burnwoodová v 1975 (zomrela za záhadných okolností v roku 2002).

VzdelanieEdit

Svoje primárne vzdelanie nadobudla na istej súkromnej materskej škole v Beaconsfielde (1975 až 1984). Základoškolské vzdelanie začala na prestížnej škole vo Švajčiarsku (medzi rokmi 1984 až 1985), ktorú však z neznámych dôvodov opustila a vo svojom vzdelávaní pokračovala v rodnom Anglicku.

Dianas Degree

Dianin diplom z Oxfordu.

Neskôr začala navštevovať strednú školu v High Wycombe v anglickom Buckinghamshire (medzi rokmi 1985 až 1989), kde vynikala svojimi nadpriemernými známkami vo všetkých predmetoch (menší zlom nastal v čase smrti jej otca). Po zmaturovaní v roku 1989 začala študovať na Yaleskej univerzite v oblasti počítačových vied. Po nastúpení do agentúry ICA však prešla na Oxfordskú univerzitu, kde promovala s vyznamenaním.

KariéraEdit

Kariéra v agentúre ICAEdit

Hitman: Codename 47Edit

Hitman 2: Silent AssassinEdit

Hitman: ContractsEdit

Hitman: Blood MoneyEdit

Ukončenie s agentúrou ICAEdit

Hitman: AbsolutionEdit

OsobnosťEdit

ZaujímavostiEdit

  • Jej matka sa znovu vydala a je z nej pani Nancy Bermanová.
  • Hovorí 6 jazykmi.